Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~krekre | użytkownik

imię i nazwiskodominika krekora adreskamieniec ząbkowicki zarejestrowany12.08.2008 @13:52:45 ostatnio na stronie25.11.2010 @17:44:22



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8485353
digarty0 komentarze137 posty na forum1

komputer / sprzęt
nikon D50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~proffoto    01.03.2009 @13:01:03
Dziekuje i czekam na zdjecie.
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~Jarosh    23.02.2009 @07:37:59
lecz bierz pod uwage ze to 1wsze zdjecie <pszczola> pzdr
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.
Don McCullin
-doc    01.02.2009 @11:30:28
zabawa
-doc    01.02.2009 @11:22:07
~proffoto    30.01.2009 @20:18:26
Zdjecie bylo ok, jak na digart. Wszystko pieprzy kompresja.
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~proffoto    30.01.2009 @17:34:49
Juz chcialem ocenic zdjecie, a tu nagle je usunelas Dlaczego!!!!!!!!!!!!!!!!
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~proffoto    25.01.2009 @20:53:13
Podobaja mi sie Twoje zdjecia.
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~syrenka007    02.01.2009 @11:54:12
Ojoj, to niedobrze. Zmień, zmień! Koniecznie! Szkoda zdjęć!
~syrenka007    02.01.2009 @11:45:45
Hm, a jaki masz program do zmieniania rozmiaru zdjęć? Zmieniaj w photoscape, wtedy tak nie tracą na jakości. Ja tak robię
~syrenka007    02.01.2009 @11:40:06
Wejdź w menu fotografowania i zmień jakość zdjęcia na FINE :>
~niusia88    14.12.2008 @22:46:45
nie ma za co Dominiko
~syrenka007    14.12.2008 @12:47:00
Przynajmniej z modelem aparatu trafiłam :D
ostatnio edytowane: 2008-12-14 12:47:11
~syrenka007    14.12.2008 @12:39:44
U... A myślałam, że to już. !
~Paster03    03.11.2008 @17:53:27
aaa jestem obserwowany! juz nawet na digarcie nie można mieć odrobiny prywatności ;P xDD
~ONAnatala    17.09.2008 @10:52:58
a grasz też ?
_______
fotografuję.swoją bajkę
~ONAnatala    15.09.2008 @16:12:58
dziękuję pani za ocenkę
ładne kwiatki w galerii.
pozdrawiam N. :D
_______
fotografuję.swoją bajkę
~jarhead7    14.09.2008 @16:47:06
krekre, kre kre
~adin83    14.09.2008 @14:23:01
a ocena??
~skejterka93    26.08.2008 @12:59:33
Jeszcze xD
_______
To be or not to be!
~skejterka93    25.08.2008 @12:17:46
Aaaa, za tydzień szkoła więc już coś tam z biologii powtarzam i matmy ^^
_______
To be or not to be!
~Dilerka    19.08.2008 @00:01:23
xD Rownież pozdrawiam
_______
Nie dziękuj... Oceń moje prace ^^
~Dilerka    18.08.2008 @23:59:42
Hm... Wiesz takie rzeczy zwykle z nudów wychodzą I ja po piosenkach leciałam także wiesz :P
_______
Nie dziękuj... Oceń moje prace ^^
~Dilerka    18.08.2008 @23:52:56
Hehe xD Też tak kiedyś miałam Ale zawzięłam się w sobie i wypisałam wszystkie
_______
Nie dziękuj... Oceń moje prace ^^
~Dilerka    18.08.2008 @23:49:57
O ja dzięki wielkie ^^ Ooo xD Widzę fanka Systema i Pidżamy xD !!!
_______
Nie dziękuj... Oceń moje prace ^^
~Dilerka    18.08.2008 @23:38:01
_______
Nie dziękuj... Oceń moje prace ^^
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt